Catering dietetyczny dla kobiet w ciąży i mam karmiących
Mama

Mama

Mama

Dostępne kaloryczności: 1800, 2000
Opcja: 5, 4, 3 posiłki

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez czerwonego mięsa, owoców morza

Bez czerwonego mięsa, owoców morza

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, czekolady, maku, ostrych przyprawy oraz orzechów (w diecie występują migdały)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, czekolady, maku, ostrych przyprawy oraz orzechów (w diecie występują migdały)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Poznaj naszą filozofię

Dieta Mama to zbilansowana dieta uwzględniająca potrzeby żywieniowe kobiet w ciąży oraz mam karmiących.

 

Dieta mam karmiących i kobiet w ciąży nie powinna zasadniczo odbiegać od normalnej zdrowej diety, ale szczególnie ważne w tym okresie jest jej dokładne przestrzeganie. Najogólniej rzecz ujmując powinna to być dieta urozmaicona i lekkostrawna oraz oparta o wysokiej jakości produkty.

 

Surowe warzywa i owoce są tu raczej zastąpione swoimi gotowanymi, pieczonymi lub grillowanymi odpowiednikami, które są bardziej lekkostrawne.

 

Jeśli zależy Ci na całkowitym wyeliminowaniu nabiału (za wyjątkiem masła), wybierz naszą dietę Mama Bez Nabiału. Bardzo ważnym elementem Diety Mama są wzmacniające zupy.

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez czerwonego mięsa, owoców morza

Bez czerwonego mięsa, owoców morza

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, czekolady, maku, ostrych przyprawy oraz orzechów (w diecie występują migdały)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, czekolady, maku, ostrych przyprawy oraz orzechów (w diecie występują migdały)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Poznaj naszą filozofię