Catering dietetyczny dla kobiet w ciąży i mam karmiących
Mama

Mama

Mama

Dostępne kaloryczności: 1800, 2000
Opcja: 5, 4, 3 posiłki

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw.

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw.

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Poznaj naszą filozofię

Dieta Mama to zbilansowana dieta uwzględniająca potrzeby żywieniowe oraz szczególne wyzwania kobiet w ciąży oraz mam karmiących.

 

Czas ciąży oraz karmienia to czas szczególnego zapotrzebowania na składniki odżywcze, oraz okres wyjątkowo ważny dla zdrowia mamy oraz dziecka. 

Wg naszych założeń dieta dla mam karmiących oraz kobiet w ciąży jest wzmacniająca oraz wysokoodżywcza, aby dostarczyć jak najbardziej esencjonalnych składników odżywczych w jak najlepiej dostępnej do asymilacji przez organizm formie. 

W diecie tej znajdują się niezwykle odżywcze buliony mocy inspirowane medycyną chińską. 

Zawiera produkty szczególnie bogate w żelazo, gdyż w okresie ciąży oraz karmienia znacząco wzrasta zapotrzebowanie na ten pierwiastek dając potencjał energii i witalności dla mamy oraz optymalnego rozwoju dla maleństwa. 

Ponadto, dieta została wzbogacona o produkty wspierające układ odpornościowy, który może ulegać osłabieniu w tym szczególnym czasie oraz jest przeciwwskazaniem do przyjmowania wielu środków farmakologicznych. 

Surowe warzywa i owoce są tu raczej zastąpione swoimi gotowanymi, pieczonymi lub grillowanymi odpowiednikami, które są bardziej lekkostrawne.

Dodaliśmy różnorodne kiszonki aby wesprzeć mikrobion jelitowy oraz procesy trawienne. 

 

Jeśli zależy Ci na całkowitym wyeliminowaniu nabiału (za wyjątkiem masła), wybierz naszą dietę Mama Bez Nabiału. Bardzo ważnym elementem Diety Mama są wzmacniające zupy.

 

Sprawdź także: Przyrost wagi w ciąży – ile powinnaś prawidłowo przytyć?

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez serów dojrzewających, bez surowego mleka krowiego

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw.

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw.

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Poznaj naszą filozofię