Dieta Mama Bez Nabiału - Goodie Foodie
Mama Bez Nabiału

Mama Bez Nabiału

Mama Bez Nabiału

Dostępne kaloryczności: 1800, 2000
Opcja: 5, 4, 3 posiłki

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Bez nabiału (wyjątek stanowi masło)

Bez nabiału (wyjątek stanowi masło)

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Poznaj naszą filozofię

Dieta Mama Bez Nabiału to zbilansowana dieta uwzględniająca potrzeby żywieniowe kobiet w ciąży oraz mam karmiących, które z różnych względów decydują się na wykluczenie z diety całego nabiału.

Czas ciąży oraz karmienia to czas szczególnego zapotrzebowania na składniki odżywcze, oraz okres wyjątkowo ważny dla zdrowia mamy oraz dziecka. 

Wg naszych założeń dieta dla mam karmiących oraz kobiet w ciąży jest wzmacniająca oraz wysokoodżywcza, aby dostarczyć jak najbardziej esencjonalnych składników odżywczych w jak najlepiej dostępnej do asymilacji przez organizm formie. 

W diecie tej znajdują się niezwykle odżywcze buliony mocy inspirowane medycyną chińską. 

Zawiera produkty szczególnie bogate w żelazo, gdyż w okresie ciąży oraz karmienia znacząco wzrasta zapotrzebowanie na ten pierwiastek dając potencjał energii i witalności dla mamy oraz optymalnego rozwoju dla maleństwa. 

Ponadto, dieta została wzbogacona o produkty wspierające układ odpornościowy, który może ulegać osłabieniu w tym szczególnym czasie oraz jest przeciwwskazaniem do przyjmowania wielu środków farmakologicznych. 

 

Surowe warzywa i owoce są tu raczej zastąpione swoimi gotowanymi, pieczonymi lub grillowanymi odpowiednikami, które są bardziej lekkostrawne.

Dodaliśmy różnorodne kiszonki aby wesprzeć mikrobion jelitowy oraz procesy trawienne. 

 

*W przypadku diety z wykluczeniem nabiału, może zdarzyć się, że w wykazie alergenów będzie wymienione Mleko. Taka sytuacja będzie miała miejsce, gdy w składzie dania będzie występowało masło, którego nie wykluczamy eliminując nabiał. 

 

Sprawdź także: Przyrost wagi w ciąży – ile powinnaś prawidłowo przytyć?

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Bez nabiału (wyjątek stanowi masło)

Bez nabiału (wyjątek stanowi masło)

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez wieprzowiny i owoców morza

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez bardziej ciężkostrawnych roślin strączkowych (ciecierzycy, bobu, grochu, białej fasoli)

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw

Bez kalafiora, brukselki, grzybów, maku, ostrych przypraw

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

W diecie występują migdały - niewielkie ilości innych orzechów (np. włoskie, brazylijskie - niezwykle bogate w jod)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Z ograniczeniem cebuli i czosnku (występują w formie gotowanej, głównie w zupach)

Poznaj naszą filozofię