Dieta Samuraja bogata w wysokiej jakości białko i tłuszcze I Goodie Foodie
Samuraj

Samuraj

Samuraj

Dieta Samuraja przeznaczona jest dla osób bardzo aktywnych fizycznie, trenujących intensywnie i dążących do uzyskania niskiego poziomu tkanki tłuszczowej oraz rozbudowy muskulatury. Nie jest to rodzaj diety odchudzającej i powinny stosować ją jedynie osoby o dużej objętości treningów. W tej diecie kluczowy jest rozkład węglowodanów w całodziennym jadłospisie – polega on na stosowaniu białkowo-tłuszczowych posiłków w pierwszej części dnia i włączaniu węglowodanów po treningu i w godzinach wieczornych. Dieta opiera się o wysokiej jakości białko i tłuszcze, warzywa, owoce i zboża nie zawierające glutenu. Całkowicie wyeliminowane są natomiast w niej  rośliny strączkowe (w tym soja) i nabiał. W stosunku do Diety Sportowej program ten zakłada zwiększoną ilość białka i tłuszczy kosztem węglowodanów. Średnio 25% energii pochodzi w tej diecie z białka, 35 % z węglowodanów, a 40% z tłuszczów.

Przy przygotowywaniu naszych diet używamy zbóż, które w naturze nie zawierają glutenu, ale nie korzystamy z produktów certyfikowanych jako bezglutenowe.

DOSTĘPNE KALORYCZNOŚCI: 1500, 2000, 2500
OPCJA: 5 posiłków

Ile to kosztuje

2. Kalorie

icon
1400
  • 1400
  • 1800
  • 2100

3. Ilość

Wybierz dzienną ilość posiłków

3

4. Ilość dni

Wybierz ile dni

1

61 zł/d

61 zł/total

Zamów