Catering dietetyczny dla sportowców - Goodie Foodie ǀ Warszawa
Dla Aktywnych

Dla Aktywnych

Dla Aktywnych

Dostępne kaloryczności: 1800, 2200, 2500
Opcja: 5 posiłków

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Dieta bogata w białko

Dieta bogata w białko

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Wszystkie rodzaje mięsa

Wszystkie rodzaje mięsa

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Poznaj naszą filozofię

Dieta dla Aktywnych doskonale nadaje się zarówno dla osób, które mają zwiększone zapotrzebowanie energetyczne jak i tych aktywnych fizycznie, chcących zmienić swoje nawyki żywieniowe i dzięki temu osiągać lepsze rezultaty.

 

 

Wyeliminowanie pszenicy i nadmiaru nabiału, głównie krowiego, czyli podstawowych alergenów, pomaga wielu sportowcom poprawić wyniki (przyznają się do tego oficjalnie niektórzy mistrzowie sportu), między innymi dlatego, że cała energia przeznaczona na ich trawienie zostaje wykorzystana podczas treningu na transport tlenu do mięśni.

 

W diecie tej ok. 20-25% energii pochodzi z białka, ok. 35% z tłuszczu, natomiast resztę uzupełniają pełnowartościowe węglowodany. 

 

To dieta zrównoważona, która opiera się na ciepłych, lekkostrawnych posiłkach, gotowanych zgodnie z porami roku w oparciu o zasady Dietetyki według Tradycyjnej Medycy Chińskiej.

 

W diecie znajdziesz:

– zboża i pseudozboża z wyłączeniem pszenicy (grykę, owies, jęczmień, orkisz, żyto, proso, różne odmiany ryżu: jaśminowy, basmati, brązowy, czerwony, czarny, komosę ryżową, amarantus),

-prawdziwy nabiał, zagrodowy drób, kaczkę, gęś, mięso czerwone (wieprzowinę, wołowinę, cielęcinę, jagnięcinę) i owoce morza, ryby (głównie morskie), jaja, tofu i tempeh, zdrowe nierafinowane tłuszcze,

-warzywa (rzadko surowe, częściej pieczone, gotowane na parze, grillowane, czy podane w formie kiszonki),

-sezonowe owoce i dobre naturalne źródła cukru.

 

Wiele z produktów, z których korzystamy zaliczana jest do tak zwanej super żywności (superfoods).

 

W Diecie Dla Aktywnych, dla wygody naszych klientów, zrezygnowaliśmy z zup – zamiast nich proponujemy przekąskę lub koktajl.

 

Tak jak we wszystkich naszych dietach staramy się też znacząco ograniczyć ilość nabiału prostego, nie poddanego fermentacji. We wszystkich posiłkach znajdują się w umiarkowanych ilościach takie produkty jak regionalny ser koryciński, ser halloumi, bryndza czy przygotowywany przez nas od podstaw jogurt naturalny. Stawiamy również na produkty z mleka koziego i owczego, które są korzystniejsze dla zdrowia niż te z mleka krowiego. 

 

Przy przygotowywaniu diet używamy wszystkich zbóż poza pszenicą.

 

Dieta dla Aktywnych – nie musisz martwić się o kalorie!

Jesteś sportowcem lub aktywność fizyczna to twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?

Nasza dieta pudełkowa dla sportowców jest idealna dla Ciebie!

Zależy Ci na pięknej sylwetce lub lepszych rezultatach? Między ćwiczeniami warto pomyśleć o odpowiednio zbilansowanych potrawach. Liczenie kalorii może być uporczywe i męczące. Dlatego przychodzimy z rozwiązaniem – dietą pudełkową!

 

Nasz catering dietetyczny pozwoli Ci zaoszczędzić czas, który będziesz mógł przeznaczyć na sportowe pasje. Zadbaliśmy o to, abyś nie musiał martwić się liczeniem kalorii i zastanawianiem “Czy aby na pewno mój posiłek jest pełnowartościowy?”

 

Pudełkowa dieta dla sportowców idealnie wpasuje się w Twój jadłospis. Zawarte w niej składniki odżywcze oraz witaminy i minerały zapewnią Ci odpowiednią ilość energii na cały dzień! Nasza dieta będzie również idealna dla osób zaczynających swoją przygodę ze sportem.

 

Przekonasz się, że sportowa dieta to nie tylko kurczak i ryż! To wiele różnorodnych produktów, które sprawią, że twój jadłospis nie będzie monotonny!

 

Nasza zbilansowana dieta pudełkowa zawiera 5 posiłków.

Proponujemy catering dietetyczny dla sportowców w trzech kalorycznościach do wyboru: 1800, 2200 i 2500 kcal.

 

Dlaczego warto stosować naszą dietę?

 

+dobre samopoczucie

+dawka energii na cały dzień

+utrata zbędnych kilogramów

+koniec z monotonnymi daniami

+wspomaganie w osiągnięciu upragnionych rezultatów

+pomoc w budowaniu masy mięśniowej

 

Sprawdź sam! Wybierz nasz catering dla sportowców, zamów odpowiedni dla Ciebie wariant diety i przekonaj się, że zdrowe odżywianie wcale nie jest nudne!

 

Przykładowe menu znajdziesz poniżej.

 

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszego cateringu dietetycznego bądź samych diet :

Sprawdź także:  Jak zdrowo przytyć i zwiększyć masę mięśniową?

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Dieta bogata w białko

Dieta bogata w białko

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Wszystkie rodzaje mięsa

Wszystkie rodzaje mięsa

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Poznaj naszą filozofię