Catering dietetyczny dla sportowców - Goodie Foodie ǀ Warszawa
Dla Aktywnych

Dla Aktywnych

Dla Aktywnych

Dostępne kaloryczności: 1800, 2200, 2500
Opcja: 5 posiłków

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Dieta bogata w białko

Dieta bogata w białko

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Wszystkie rodzaje mięsa

Wszystkie rodzaje mięsa

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Poznaj naszą filozofię

Dieta dla Aktywnych doskonale nadaje się zarówno dla osób, które mają zwiększone zapotrzebowanie energetyczne jak i tych aktywnych fizycznie, którzy chcą zmienić swoje nawyki żywieniowe i dzięki temu osiągać lepsze rezultaty.

 

Wyeliminowanie pszenicy i nadmiaru nabiału, głównie krowiego, czyli podstawowych alergenów, pomaga wielu sportowcom poprawić wyniki (przyznają się do tego oficjalnie niektórzy mistrzowie sportu), między innymi dlatego, że cała energia przeznaczona na ich trawienie zostaje wykorzystana podczas treningu na transport tlenu do mięśni.

 

W diecie tej ok. 20-25% energii pochodzi z białka, ok. 35% z tłuszczu, natomiast resztę uzupełniają pełnowartościowe węglowodany. 

 

To dieta zrównoważona, która opiera się na ciepłych, lekkostrawnych posiłkach gotowanych zgodnie z porami roku i w oparciu o zasady Dietetyki według Tradycyjnej Medycy Chińskiej.

 

W diecie znajdziesz:

– zboża i pseudozboża z wyłączeniem pszenicy (grykę, owies, jęczmień, orkisz, żyto, proso, różne odmiany ryżu: jaśminowy, basmati, brązowy, czerwony, czarny, komosę ryżową, amarantus),

-prawdziwy nabiał, zagrodowy drób, kaczkę, gęś, mięso czerwone (wieprzowinę, wołowinę, cielęcinę, jagnięcinę) i owoce morza, ryby (głównie morskie), jaja, tofu i tempeh, zdrowe nierafinowane tłuszcze,

-warzywa (rzadko surowe, częściej pieczone, gotowane na parze, grillowane, czy podane w formie kiszonki),

-sezonowe owoce i dobre naturalne źródła cukru.

 

Wiele z produktów, z których korzystamy zaliczana jest do tak zwanej super żywności (superfoods).

 

W Diecie Dla Aktywnych, dla wygody naszych klientów,  zrezygnowaliśmy z zup – zamiast nich proponujemy przekąskę lub koktajl.

 

Tak jak we wszystkich naszych dietach staramy się też znacząco ograniczyć ilość nabiału

prostego, nie poddanego fermentacji. W naszych posiłkach znajdują się w umiarkowanych ilościach takie produkty jak regionalny ser koryciński, ser halloumi, bryndza czy przygotowywany przez nas od podstaw jogurt naturalny. Stawiamy też na produkty z mleka koziego i owczego, które są korzystniejsze dla zdrowia niż te z mleka krowiego. 

 

Przy przygotowywaniu naszych diet używamy wszystkich zbóż poza pszenicą.

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Dieta bogata w białko

Dieta bogata w białko

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Wszystkie rodzaje mięsa

Wszystkie rodzaje mięsa

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Bez zup, w zamian przekąska lub koktajl

Poznaj naszą filozofię