Dane kontaktowe Goodie Foodie - zdrowa dieta z dowozem ǀ Warszawa

Chcesz zamówić
swoją dietę?

ZAMÓW DIETĘ

Nowości

Widzieliście już nasze nowości w ofercie? Sprawdźcie co dla Was przygotowaliśmy!

Obsługa Twojej diety

 

Wszystkie zmiany można realizować w dniach pon-pt w godzinach 8:00 – 16:00 kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

 

+48 604 500 621 dieta@goodiefoodie.pl

Dane firmy

Goodie Foodie Drost Michalik Sp. J.

Polna 19, 05-502, Piaseczno

NIP: 9512275294

Potrzebujesz pomocy przy wyborze diety?

Potrzebujesz pomocy przy wyborze diety?

Zadzwoń do nas +48 604 500 621

FAQ

Jak przechowywać pudełka?

Close

Do czasu spożycia, wszystkie posiłki powinny być przechowywane w lodówce. Sugerujemy, aby spożyć posiłek do 2 dni po dacie dostawy dostępnej na etykiecie. 

Jak podgrzewać pudełka?

Close

Pudełka można podgrzewać w mikrofalówce do 180° C  (przy mocy mikrofalówki 800W do 1,5 min.) lub w piekarniku do 100° C. (przy funkcji grzania, bez funkcji grilla). Rekomenduje się podgrzewanie posiłków razem z folią ochronna dzięki czemu można zapobiec ich nadmiernemu wysuszeniu.

Co w przypadku jeżeli mam alergie lub nietolerancje pokarmowe?

Close

Osoba składająca zamówienie zobowiązana jest poinformować o wszelkich chorobach przewlekłych, przeciwwskazaniach żywieniowych i alergiach pokarmowych. Goodie Foodie nie ponosi odpowiedzialności za efekty stosowania diety w przypadku zatajenia przez klienta powyższych informacji.

Czy Goodie Foodie jest odpowiednie dla osób chorych na celiakię?

Close

Niestety nie, nie korzystamy z produktów certyfikowanych jako bezglutenowe. 

Szczegółowe informacje dotyczące obecności głównych alergenów w każdym z naszych dań dostępne są u naszych pracowników, w razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy mogę wykluczać z diety pojedyncze produkty?

Close

Wykluczenia produktów z diety są związane z dodatkowymi opłatami i powinny być z nami wcześniej potwierdzone.

Opłata za pojedyncze wykluczenie wynosi 4 zł/dzień.

Wykluczenie całego nabiału (bez masła) – 4 zł/dzień.

Wykluczenie glutenu – 4 zł/dzień.

Wykluczenie mięsa, roślin strączkowych – 5 zł/dzień.

Wykluczenie jaj – 5 zł/dzień.

 

Czy istnieje możliwość wprowadzenia modyfikacji do zamówienia?

Close

Tak, Istnieje możliwość wprowadzenia modyfikacji zamówienia:

  • zmiana godzin lub miejsca dostawy –  musi być zgłoszona najpóźniej do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym dostawę diety. W przypadku dostaw na poniedziałek zmiana musi być zgłoszona w czwartek  do godz. 15.00.
  • zmiana diety/odwołanie dostawy/zawieszenie diety –  musi być zgłoszone najpóźniej do godziny 12:00 dwa dni robocze przed planowaną dostawą diety. Dostawa diety na niedzielę odbywa się razem z dostawą diety na sobotę.
  • zmiana diety/odwołanie dostawy/zawieszenie diety na poniedziałek –  musi być zgłoszone w czwartek do godz. 15.00

Czy można otrzymać fakturę za złożone zamówienie?

Close

Na życzenie klienta Goodie Foodie wystawi fakturę VAT. Dane do faktury należy przesłać wraz z zamówieniem na adres dieta@goodiefoodie.eu

Czy obowiązuje zniżka z tytułu jednego miejsca dostawy?

Close

Tak jest! W przypadku zamówienia pod 1 adres  udzielamy  5% rabatu od całości zamówienia.

REGULAMIN

Regulamin znajduje się pod linkiem -> tutaj

Polityka prywatności znajduje się pod linkiem -> tutaj