Chcesz zamówić
swoją dietę?
ZAMÓW DIETĘ
Nowość w Goodie Foodie
Obsługa Twojej diety
Wszystkie zmiany można realizować w dniach pon-pt w godzinach 8:00 – 16:00 kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
Dane firmy
Goodie Foodie Sara i Mariusz Banasiewicz Sp.J.
Polna 19, 05-502, Piaseczno
NIP: 9512275294
Potrzebujesz pomocy przy wyborze diety?
Zadzwoń do nas +48 604 500 621
FAQ
Do czasu spożycia, wszystkie posiłki powinny być przechowywane w lodówce. Sugerujemy, aby spożyć posiłek do 2 dni po dacie dostawy dostępnej na etykiecie.
Pudełka można podgrzewać w mikrofalówce do 180° C (przy mocy mikrofalówki 800W do 1,5 min.) lub w piekarniku do 100° C. (przy funkcji grzania, bez funkcji grilla). Rekomenduje się podgrzewanie posiłków razem z folią ochronna dzięki czemu można zapobiec ich nadmiernemu wysuszeniu.
Osoba składająca zamówienie zobowiązana jest poinformować o wszelkich chorobach przewlekłych, przeciwwskazaniach żywieniowych i alergiach pokarmowych. Goodie Foodie nie ponosi odpowiedzialności za efekty stosowania diety w przypadku zatajenia przez klienta powyższych informacji.
Niestety nie, nie korzystamy z produktów certyfikowanych jako bezglutenowe.
Szczegółowe informacje dotyczące obecności głównych alergenów w każdym z naszych dań dostępne są u naszych pracowników, w razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Wykluczenia produktów z diety są związane z dodatkowymi opłatami i powinny być z nami wcześniej potwierdzone.
Opłata za pojedyncze wykluczenie wynosi 4 zł/dzień.
Wykluczenie całego nabiału (bez masła) – 4 zł/dzień.
Wykluczenie glutenu – 4 zł/dzień.
Wykluczenie mięsa, roślin strączkowych – 5 zł/dzień.
Wykluczenie jaj – 5 zł/dzień.
Tak, Istnieje możliwość wprowadzenia modyfikacji zamówienia:
- zmiana godzin lub miejsca dostawy – musi być zgłoszona najpóźniej do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym dostawę diety. W przypadku dostaw na poniedziałek zmiana musi być zgłoszona w czwartek do godz. 15.00.
- zmiana diety/odwołanie dostawy/zawieszenie diety – musi być zgłoszone najpóźniej do godziny 12:00 dwa dni robocze przed planowaną dostawą diety. Dostawa diety na niedzielę odbywa się razem z dostawą diety na sobotę.
- zmiana diety/odwołanie dostawy/zawieszenie diety na poniedziałek – musi być zgłoszone w czwartek do godz. 15.00
Na życzenie klienta Goodie Foodie wystawi fakturę VAT. Dane do faktury należy przesłać wraz z zamówieniem na adres dieta@goodiefoodie.eu