Dieta z niskim indeksem glikemicznym I Goodie Foodie Warszawa

Każdą dietę możesz zamówić w wersji bez glutenu bez nabiału bez dopłaty.

Niski IG

Niski IG

Niski IG

Dieta z niskim indeksem glikemicznym jest skierowana przede wszystkim do osób, które chcą wykluczyć ze swojej diety produkty charakteryzujące się wysokim IG.

Jest to urozmaicona dieta opierająca się o białko, warzywa, węglowodany złożone, zdrowe tłuszcze oraz produkty z niskim i średnim indeksem glikemicznym.

W stosunku do Diety Optymalnej w sposób znaczący zredukowana jest ilość węglowodanów prostych, dlatego dieta ta jest też dobrym wyborem dla osób z problemami jelitowymi w postaci np. przerostu bakteryjnego czy kandydozy.

 

Dieta nie zawiera mięsa wieprzowego i owoców morza, a także zredukowana jest ilość mięsa wołowego, cielęciny i jagnięciny.  Zdecydowanie częściej w diecie występuje lekkostrawne mięso drobiowe i ryby. Ponadto w diecie Niski IG jedynymi substancjami słodzącymi których używamy są erytrytol i ksylitol.

 

Dieta ta jest bogata w warzywa (również surowe), które są źródłem błonnika pokarmowego, niezbędnego dla utrzymania prawidłowych wartości glikemii. Nie rezygnujemy też całkowicie z owoców, ponieważ są one cennym elementem zdrowej diety – dostarczają znacznej ilości witamin i składników mineralnych. Występują one w formie zdrowych deserów, które jednocześnie zawierają produkty będące źródłem białka oraz tłuszczu. Dzięki temu proces wchłaniania glukozy z przewodu pokarmowego jest spowolniony.

 

W diecie tej znajdują się różnorodne produkty zbożowe, w których po ugotowaniu, a następnie schłodzeniu powstaje skrobia oporna. Tym samym produkty te mają mniej węglowodanów przyswajalnych, wpływających na poziom glukozy we krwi. Obecność skrobi opornej w posiłku powoduje zmniejszone wydzielanie insuliny po jego spożyciu. Nawet ponowne ogrzanie produktu nie powoduje zmniejszenia się ilości skrobi opornej.

 

We wszystkich naszych dietach staramy się też znacząco ograniczyć ilość nabiału prostego, nie poddanego fermentacji. W naszych posiłkach znajdują się w umiarkowanych ilościach takie produkty jak regionalny ser koryciński, ser halloumi, bryndza czy przygotowywany przez nas od podstaw jogurt naturalny. Stawiamy też na produkty z mleka koziego i owczego, które są korzystniejsze dla zdrowia niż te z mleka krowiego. Jeśli jednak zależy Ci na całkowitym wyeliminowaniu nabiału (za wyjątkiem masła), masz taką bezpłatną możliwość.

 

Podobnie rzecz się ma z glutenem. Przy przygotowywaniu naszych diet używamy wszystkich zbóż poza pszenicą. Jeśli zależy Ci na wyeliminowaniu wszystkich zbóż, które w naturze zawierają gluten, masz taką bezpłatną możliwość. Zaznaczamy jednak, że nie korzystamy z produktów certyfikowanych jako bezglutenowe.

DOSTĘPNE KALORYCZNOŚCI: 1400, 1800
OPCJA: 5 posiłków

Ile to kosztuje?

2. Kalorie

icon
1400
  • 1400
  • 1800
  • 2100

3. Ilość

Wybierz dzienną ilość posiłków

3

4. Ilość dni

Wybierz ile dni

1

61 zł/d

61 zł/total

Zamów