Lekkostrawna dieta odchudzająca - Goodie Foodie ǀ Warszawa
Odchudzająco-Oczyszczająca

Odchudzająco-Oczyszczająca

Odchudzająco-Oczyszczająca

Dostępne kaloryczności: 1200, 1400
Opcja: 5 posiłków

Wzmocnienie odporności

Wzmocnienie odporności

Bulion mocy

Bulion mocy

Bez pszenicy, bez kukurydzy

Bez pszenicy, bez kukurydzy

Minimalna ilość produktów mącznych, węglowodany tylko w pierwszej części dnia

Minimalna ilość produktów mącznych, węglowodany tylko w pierwszej części dnia

Nie łączenie białek zwierzęcych z węglowodanami w jednym posiłku

Nie łączenie białek zwierzęcych z węglowodanami w jednym posiłku

Bez cukru (wyłącznie erytrytol i ksylitol)

Bez cukru (wyłącznie erytrytol i ksylitol)

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez potraw smażonych

Bez potraw smażonych

Bez wieprzowiny, ograniczona ilość czerwonego mięsa

Bez wieprzowiny, ograniczona ilość czerwonego mięsa

Bez owoców morza

Bez owoców morza

Wzmacniające zupy

Wzmacniające zupy

Poznaj naszą filozofię

Nasza Dieta Oczyszczająco- Odchudzająca  jest oparta o zasady czerpiące ze starych tradycji, w szczególności tysięcy lat Dietetyki według Tradycyjnej Medycy Chińskiej.

 

W wyniku procesu oczyszczenia możemy spodziewać się pozytywnych efektów jeśli chodzi o:

-wyraźny przypływ sił witalnych,

-poprawę stanu skóry,

-przejrzystość umysłu, lepszą koncentrację,

-pozbycie się dolegliwości trawiennych jak np. wzdęcia, zgaga,

-uregulowanie wypróżnień,

-utratę zbędnych kilogramów,

-oczyszczenie zatok,

-zmniejszenie lub ustąpienie bólu w stawach,

Niepasteryzowana pasta miso wspomaga proces rozpuszczania złogów, a skład zup dodatkowo wspomaga ten proces.

 

Jest to kuracja zasadowa na sposób Yang tzn. bazuje na gotowanym jedzeniu, tym samym jest bezpieczna dla różnych osób, także tych wychłodzonych i z niedoborami w ciele, dla których surowe i sokowe kuracje mogą być zbyt obciążające.

Ponadto uregulowana praca przewodu pokarmowego wraz z odpowiednim doborem produktów przyczynia się do wzmocnienia odporności. Dieta ta zawiera wiele składników wspierających układ immunologiczny. 

 

Ważne produkty :

– fasolka mung, fasolka adzuki jako dominujące rośliny strączkowe

– ryż pełnoziarnisty, basmati, kasza jaglana jako dominujące zboża

– kiszonki, surówki i sałaty jako dodatek do dań mięsnych i rybnych

– marchew, kapusty, jarmuż, rzodkiew, kalarepka, grzyby, brokuły, kalafior, burak, brukselka, seler, seler naciowy, bataty  jako kluczowe warzywa

– zdrowe, nierafinowane tłuszcze

– wege bulion mocy i wzmacniające zupy

 

Ważne zasady:

– nie zamieniać posiłków – menu jest skonstruowane tak, aby śniadanie było największym posiłkiem z węglowodanami, lunch mniejszym i bez węglowodanów a kolacja najlżejszym również bez węglowodanów. To ważne, bo węglowodany są trudne do strawienia w drugiej części dnia, szczególnie na kolację.

– dla dobrego trawienia nie pić w trakcie posiłków oraz tuż przed i tuż po i generalnie unikać zimnych napojów

 – pilnować regularności posiłków. Regularność w spożywaniu posiłków reguluje pracę układu pokarmowego, stabilizuje i wzmacnia śledzionę i pozwala uniknąć podjadania, które jest bardzo zgubne w procesie odchudzania i niweczy wszelkie wysiłki.

 

W zestawie śniadaniowym składającym się z kaszy/ryżu, fasolki oraz warzyw, będzie znajdowała się dodatkowo butelka wegetariańskiego bulionu mocy. Odgrzewając takie śniadanie polecamy zalać je ciepłym bulionem (na patelni lub w pudełku), dzięki czemu danie będzie miało odpowiednią konsystencję i nie będzie suche. 

Bulion mocy ma odczyn zasadowy i dodatkowo nawadnia organizm.

Wzmocnienie odporności

Wzmocnienie odporności

Bulion mocy

Bulion mocy

Bez pszenicy, bez kukurydzy

Bez pszenicy, bez kukurydzy

Minimalna ilość produktów mącznych, węglowodany tylko w pierwszej części dnia

Minimalna ilość produktów mącznych, węglowodany tylko w pierwszej części dnia

Nie łączenie białek zwierzęcych z węglowodanami w jednym posiłku

Nie łączenie białek zwierzęcych z węglowodanami w jednym posiłku

Bez cukru (wyłącznie erytrytol i ksylitol)

Bez cukru (wyłącznie erytrytol i ksylitol)

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez potraw smażonych

Bez potraw smażonych

Bez wieprzowiny, ograniczona ilość czerwonego mięsa

Bez wieprzowiny, ograniczona ilość czerwonego mięsa

Bez owoców morza

Bez owoców morza

Wzmacniające zupy

Wzmacniające zupy

Poznaj naszą filozofię