Dieta pudełkowa wegetariańska - catering dietetyczny wege
Wege

Wege

Wege

Dostępne kaloryczności: 1400, 1800, 2000
Opcja: 5, 4, 3 posiłki

Bez mięsa i ryb

Bez mięsa i ryb

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez owoców morza

Bez owoców morza

Poznaj naszą filozofię

Dieta pudełkowa wegetariańska jest przeznaczona dla osób, które chcą wyeliminować z diety mięso i ryby, a przy tym cieszyć się efektami dobrego odżywiania dzięki zrównoważonej diecie. Warzywa i zboża staramy się dobierać w zgodzie z porami roku i łączyć je w lekkostrawne, ale sycące i pełnowartościowe posiłki.

 

Zgodnie z zasadami starych tradycji żywieniowych w tym Dietetyki według Tradycyjnej Medycyny Chińskiej przez większą część roku stawiamy na warzywa pieczone, gotowane na parze, grillowane, czy podane w formie kiszonki. Białko w diecie zapewniamy dzięki wysokiej jakości, poddanemu fermentacji nabiałowi, wolnowybiegowym jajkom, roślinom strączkowym i soi (bez GMO).

 

W naszych dietach jednak znacząco ograniczamy ilość nabiału, szczególnie prostego, nie poddanego fermentacji, głównie ze względu na jego działanie śluzotwórcze. W naszych posiłkach znajdują się w umiarkowanych ilościach takie produkty jak regionalny ser koryciński, ser halloumi, bryndza czy przygotowywany przez nas od podstaw jogurt naturalny. Stawiamy też na produkty z mleka koziego i owczego, które są korzystniejsze dla zdrowia niż te z mleka krowiego. 

 

Podobnie rzecz ma się z glutenem. Przy przygotowywaniu naszych diet używamy wszystkich zbóż poza pszenicą. Szczególnie w diecie wegetariańskiej ważne jest, aby były w niej obecne różne zboża, a przede wszystkim te, które są źródłem Qi, energii życiowej i jednocześnie mają działanie odżywcze jak owies i orkisz. Zboża są istotne, aby dieta wegetariańska była kompletna i aby zrównoważyć pod względem energetycznym brak mięsa i ryb w tej diecie. Bardzo ważnym elementem Diety Wege są wzmacniające zupy.

 

Goodie Foodie radzi

Dla kogo wegetariańska dieta będzie odpowiednim wyborem?

W Goodie Foodie wiemy jak wiele daje odpowiednio zbilansowana dieta. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że dieta bez mięsa to dodatkowe wyzwanie w zakresie urozmaiconego i zdrowego komponowania posiłków. Nasi kucharze i dietetycy dbają o to, by nasza dieta vege sprostała oczekiwaniom klientów.

Oferta wegetariańskiej diety pudełkowej to propozycja także dla tych, którzy dopiero planują rozpocząć przygodę z jadłospisem z którego wykluczone jest mięso. Zamów i pozostaw kwestię kaloryczności i skomponowania zdrowej diety nam.

Co zjem na diecie wegetariańskiej?

“Czy przyjdzie mi jeść jedynie tofu lub sałatę?” – mimo rosnącej popularności żywienia bezmięsnego podobne mity pokutują w naszej świadomości. Rozumiemy te obawy i dlatego na naszej stronie internetowej znają Państwo przykładowe menu diety oparte na smacznych i zróżnicowanych produktach pochodzenia roślinnego. Pewnie nie raz uda nam się pozytywnie zaskoczyć komponując nasz catering dietetyczny wegetariański ze smakiem i ciekawymi pomysłami.

Czy dieta pudełkowa wege to kosztowne rozwiązanie?
Jadłospis wegetariański od Goodie Foodie jest atrakcyjnym cenowo i wygodnym rozwiązaniem, które dostępne jest dla każdego. Funkcjonujemy na rynku od ponad dekady, ponieważ dostarczamy wysokiej jakości produkt w dobrej cenie. Nasz jadłospis mogą Państwo elastycznie dostosować do swoich potrzeb (wybór czasu trwania diety, ilości posiłków oraz kaloryczności), a cena zyskuje na atrakcyjności w przypadku dłuższego czasu trwania diety.

Czy po przejściu na wegetarianizm nie zabraknie mi niezbędnych składników odżywczych?

Zbilansowana dieta wegetariańska, choć nie tak restrykcyjna jak dieta wegańska, wymaga od nas zrozumienia, które makro i mikroelementy mają kluczowy wpływ na nasze zdrowie. Oto najważniejsze z nich:
a) Białka – w Twoim nowym jadłospisie nie powinno zbraknąć, nasion roślin strączkowych, warzyw czy produktów pełnoziarnistych. Budujące nasze mięsnie aminokwasy z produktów odzwierzęcych możemy z powodzeniem dostarczyć przy pomocy białek roślinnych. Badania potwierdzają, ze nie są one w żaden sposób gorsze dla naszego zdrowia. Co więcej – rosnąca popularność wege kulturystów pokazuje, że białka roślinne mogą być podstawą naprawdę imponującej sylwetki
b) Żelazo – sięgaj po drożdze, szponak czy suszone owoce, by dostarczyć ten kluczowy dla naszych procesów krwiotwórczych składnik.
c) Wapń – brokuły czy rośliny strączkowe pomogą Ci zadbać o układ kostny
d) Cynk – przy pomocy ziaren, orzechów czy roślin strączkowych dostarczysz swojemu organizmowi niezbędną dawkę cynku
e) Witamina B12 – to jedyny mikroskładnik, który będziesz musiał dostarczyć poza pokarmowo. Odpowiednia suplementacja zapewni Ci właściwą dawkę.
Jeżeli masz dodatkowe pytania o catering wegetariański – skontaktuj się z nami:
  • Zadzwoń -> 📞 +48 604 500 621
  • Wyślij zapytanie -> 📪 dieta@goodiefoodie.eu
Bez mięsa i ryb

Bez mięsa i ryb

Bez pszenicy

Bez pszenicy

Mała ilość nabiału

Mała ilość nabiału

Bez białego cukru

Bez białego cukru

Bez owoców morza

Bez owoców morza

Poznaj naszą filozofię