Catering dietetyczny dla sportowców - Goodie Foodie ǀ Warszawa

Każdą dietę możesz zamówić w wersji bez glutenu bez nabiału bez dopłaty.

Sportowa

Sportowa

Sportowa

Dieta Sportowa doskonale nadaje się zarówno dla osób aktywnie uprawiających sport jak i tych, którzy mają zwiększone zapotrzebowanie energetyczne.

 

To przede wszystkim świetny wybór dla każdej aktywnej fizycznie osoby, która chce zmienić swoje nawyki żywieniowe i dzięki temu osiągać lepsze rezultaty. Wyeliminowanie pszenicy i nadmiaru nabiału, głównie krowiego, czyli podstawowych alergenów, pomaga wielu sportowcom poprawić wyniki (przyznają się do tego oficjalnie niektórzy mistrzowie sportu), między innymi dlatego, że cała energia przeznaczona na ich trawienie zostaje wykorzystana podczas treningu na transport tlenu do mięśni.

W diecie tej średnio 20% energii pochodzi z białka. 

 

To dieta zrównoważona, która opiera się na ciepłych, lekkostrawnych posiłkach gotowanych zgodnie z porami roku i w oparciu o zasady Dietetyki według Tradycyjnej Medycy Chińskiej.

 

W diecie znajdziesz:

– zboża i pseudozboża z wyłączeniem pszenicy (grykę, owies, jęczmień, orkisz, żyto, proso, jaśminowe odmiany ryżu, komosę ryżową, amarantus),

-prawdziwy nabiał, zagrodowy drób, kaczkę, gęś, niewielkie ilości wieprzowiny, wołowiny, cielęciny, jagnięciny i owoców morza, ryby (głównie morskie), jaja, tofu i tempeh, zdrowe nierafinowane tłuszcze,

-warzywa (rzadko surowe, częściej pieczone, gotowane na parze, grillowane, czy podane w formie kiszonki),

-sezonowe owoce i dobre naturalne źródła cukru.

 

Wiele z produktów, z których korzystamy zaliczana jest do tak zwanej super-żywności (superfoods).

 

Zupy występują w diecie bardzo sporadycznie. Zamiast zup do diety dokładana jest przekąska lub koktajl.

 

W naszych dietach staramy się znacząco ograniczyć ilość nabiału prostego, nie poddanego fermentacji. W naszych posiłkach znajdują się w umiarkowanych ilościach takie produkty jak regionalny ser koryciński, ser halloumi, bryndza czy przygotowywany przez nas od podstaw jogurt naturalny. Stawiamy też na produkty z mleka koziego i owczego, które są korzystniejsze dla zdrowia niż te z mleka krowiego. Jeśli jednak zależy Ci na całkowitym wyeliminowaniu nabiału (za wyjątkiem masła), masz taką bezpłatną możliwość.

 

Podobnie rzecz się ma z glutenem. Przy przygotowywaniu naszych diet używamy wszystkich zbóż poza pszenicą. Jeśli zależy Ci na wyeliminowaniu wszystkich zbóż, które w naturze zawierają gluten, masz taką bezpłatną możliwość. Zaznaczamy jednak, że nie korzystamy z produktów certyfikowanych jako bezglutenowe.

 

W wersji 2600 kcal w diecie znajduje się dodatkowy (szósty) posiłek.

DOSTĘPNE KALORYCZNOŚCI: 2200, 2600
OPCJA: 5, 6 posiłków

Ile to kosztuje?

2. Kalorie

icon
1400
  • 1400
  • 1800
  • 2100

3. Ilość

Wybierz dzienną ilość posiłków

3

4. Ilość dni

Wybierz ile dni

1

61 zł/d

61 zł/total

Zamów